گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد
سرخط خبرها

امام‌جمعه تبریز: من هم یک سپاهی‌ام

  • کد خبر: ۱۴۶۳۴۳
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
امام‌جمعه تبریز: من هم یک سپاهی‌ام
امام جمعه تبریز با بیان اینکه گویا اروپا حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است، گفت: اروپا از خود بپرسد که کدام نهاد در مقابل تروریست تکفیری ایستاد؟

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران اظهار کرد: امروز من هم با اجازه سردار فرماندهی سپاه عاشورا لباس سپاهی بر تن کردم، همان لباس افتخار و شجاعت و شرف؛ همگان بدانند دشمنان نمی‌توانند در مقابل سپاه بایستند.  

وی با بیان اینکه پارلمان اروپا در اقدام ناشایست و نمایشی خود، سپاه را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده است، افزود: این اقدام در بعد تبلیغاتی شاید کارکرد داشته باشد وگرنه در میدان عمل هیچ نتیجه‌ای ندارد. جناب اروپا یادت رفته است که در سال ۲۰۱۹ ترامپ سپاه را در لیست تروریستی قرار داده بود! مگر چه اتفاقی اقتاد که شما می‌خواهید همان مسیر تنش را ادامه دهید؟

وی با تاکید بر اینکه این تحرکات ایذایی همیشه به رشد نیرو‌های مسلح منجر شده است که نمونه‌اش دوران دفاع مقدس است که تحت شدیدترین تحریم‌ها بودیم، ادامه داد: آن دوران نتیجه چه شد؟ آیا جز استقلال و خوداتکایی ما در ابعاد نظامی بود؟ پس این اقدام هیچ حرکت و تاثیری در رشد و بالندگی سپاه نخواهد داشت.  سپاه رشد و اثرگذاری و بالندگی خود را با قدرت ادامه خواهد داد و همان‌طور که سابقه هم نشان داده است این تحرکات اثری نخواهد داشت.  

وی در توضیح بیشتر گفت: البته کاملا مشخص است که دشمنان می‌خواهند تلافی شکست‌های منطقه‌ای و آشوب اخیر را انجام دهند؛ چرا که کشور‌های تروریست‌پرور در یک فقره داغش را به وجود آوردند و امروز سپاه مقدس را می‌خواهند تروریست بدانند.  

خطیب نماز جمعه تبریز با بیان اینکه گویا اروپا حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است، ادامه داد: اروپا از خود بپرسد که کدام نهاد در مقابل تروریست تکفیری ایستاد؟ جز سپاه! جز جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح؛ باز هم تکرار می‌کنم این اقدام در میدان عمل هیچ تاثیری ندارد و اروپا به خوبی می‌داند که یک اقدام موضع است نه اقدام موثر.   

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->